Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ГАЛЬМУВАННЯ

ШАХТНОГО ЛОКОМОТИВА ДИСКОВИМ ГАЛЬМОМ З ІМПУЛЬСНИМ

ТОРМОЗНИМ МОМЕНТОМ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ХАРАКТЕРИСТИК ЙОГО ПРИВОДА

A.Г. Mоня1

1 Україна, Дніпро, Національна металургійна академія України

Full text (PDF) 

Анотація

Мета. розробка, розв'язок і аналіз математичної моделі, що дозволяє визначити динамічні та кінематичні характеристики приводу шахтного локомотива при гальмуванні пульсуючим гальмовим моментом.

Методи дослідження засновані на основі математичного моделювання процесу гальмування шахтного локомотива дисковим гальмом.

Результати дослідження. Показано, що на початку гальмування кутова швидкість колеса може збільшуватися протягом коротких проміжків часу.

Наукова новизна. На основі математичного моделювання процесу гальмування шахтного локомотива дисковим гальмом, що створюють пульсуючий гальмовий момент, установлені динамічні й кінематичні характеристики його приводу при реальних умовах роботи.

Практичне значення. Отримано графіки лінійної і кутової швидкостей ланок колісно-моторного блоку, відносного ковзання, коефіцієнта та сили зчеплення коліс з рейками, моменту гальмування, створюваного на вихідному валу редуктора, і гальмового моменту на колесі.

Ключові слова: локомотивне відкочування, гальмова сила, гальмовий момент, коефіцієнт зчеплення, дискове гальмо, фрикційна пара.

Перелік посилань

1. Ренгевич, А.А., Коптовец, А.Н., Шляхов, Э.М. (1978). Исследование эксплуатационных характеристик колодочно-колесного тормоза рудничных локомотивов. Шахтный и карьерных транспорт. Недра. Вып. 4. 233-242.

2. Кузнецов, Б.А., Ренгевич, А.А., Шорин, В.Г. (1969). Транспорт на горных предприятиях. М.: Недра. 656 с.

3. Моня А.Г. (2012). Выбор рациональных параметров дискового тормоза шахтного локомотива на основе математического моделирования давления и температуры на поверхности трения. Науковий вісник Національного гірничого університету. № 12. 66-69.

4. Monia A.G., (2016). Analytical definition of the wheel rolling characteristics on the rail in the presence of the intermediate medium. Гірнича електромеханіка та автоматика. Вип. 96. 53-59.

5. Лойцянский, Л.Г. (1987). Механика жидкости и газа. М.: Наука. 840 с.

6. Зенкевич, О. Конечные элементы и аппроксимация. М.: Мир. 318 с.

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт