ДИСТАНЦІЙНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ ДЛЯ МІНІМІЗАЦІЇ РИЗИКІВ
БЕЗПЕРЕРВНОСТІ НАВЧАННЯ З ОХОРОНИ ПРАЦІ
В.В.Гільперт 1, М.Р.Качмар 2
1Україна, м. Боярка, Київська область, Український центр підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів лісового господарства
2 Україна, м. Львів, Лісові Інформаційні Системи.
Full text (PDF)
Анотація
Мета. визначення переваг дистанційної форми навчання з охорони праці у відношенні до традиційної.
Методика дослідження включає теоретичний аналіз та педагогічний експеримент.
Результати дослідження. Встановлено ряд критеріїв дистанційної моделі, дотримання яких зробить її успішною альтернативою для традиційного навчання.
Наукова новизна. Розглянуто зв'язок дистанційного формату навчання з охорони праці та системи мінімізації ризиків безперервності навчання з охорони праці.
Практичне значення. Запропоновано алгоритм навчання з безпеки праці та здоров’я працівників за дистанційною формою.
Ключові слова: дистанційна модель навчання, навчальний процес, слухач, платформа, електронний кабінет.
Перелік посилань
1. Закон України «Про професійний розвиток працівників» / Закон № 4312-VI від 12.01.2012 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4312-17#Text.
2. Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) / Наказ Держнаглядохоронпраці України № 15 від 26.01.2005 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0231-05#Text.
3. Гільперт В.В. Навчання ризик-менеджменту як інструмент для вдосконалення СУОП // В.В. Гільперт // Охорона праці. - 2019. - № 8. – С. 14-16.
4. Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні / Постанова МОН України 20 грудня 2000р. Режим доступу: http://www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html