Національний ТУ «Дніпровська політехніка» — відповідність Часу

ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ РЕГУЛЮВАННЯ ШВИДКОСТІ РУХУ КОНВЕЄРНОЇ СТРІЧКИ В РОЗГАЛУЖЕНИХ ТРАНСПОРТНИХ СХЕМАХ

В.М. Прокуда1, Е.Ю. Прокуда1

1 Україна, м. Дніпро, НТУ «Дніпровська політехніка»

Full text (PDF) 

Анотація

Мета. Аналіз додаткового ефекту зниження енергоспоживання конвеєрних установок шахтної транспортної мережі при регулюванні швидкості руху стрічки.

Методика дослідження полягає у аналізі часу роботи конвеєра з мінімальною швидкістю і швидкістю, що відповідає середньому вантажопотоку, для двох послідовно встановлених конвеєрів з регульованою швидкістю руху стрічки.

Результати дослідження. Показано, що під час проходження вантажем декількох конвеєрів має місце додаткове зниження витрати електроенергії за рахунок роботи кожного наступного конвеєра більш тривалий час на низькій швидкості.

Наукова новизна. Доведено суттєве підвищення енергоефективності для бремсбергових конвеєрів, які працюють більш тривалий час з повним завантаженням за рахунок усереднення вантажопотоку, який надходить з конвеєрів з регульованою швидкістю руху стрічки.

Практичне значення. Використання засобів підвищення енергоефективності шахтного конвеєрного транспорту, а саме: регулювання швидкості руху конвеєрної стрічки, дає додаткове зниження витрати електричної енергії не тільки на конвеєрах, де вони встановлені, але і на конвеєрах, що встановлені далі по ходу переміщення вугільної маси за рахунок зміни характеристик самого потоку. Величина додаткового зниження витрат електроенергії досягає 3–20% залежно від технічних і технологічних умов.

Ключові слова: енергоефективність, стрічковий конвеєр, індукційний датчик, регульований привод.

Перелік посилань

1. Пивняк, Г.Г. (1999). Новые способы и проекты повышения эффективности электроэнергетического комплекса угольной шахты. Науковий вісник НГА України. № 6. 95–104.

2 Прокуда, В.Н. (2012). Исследование и оценка грузопотоков на магистральном конвейерном транспорте ПСП «Шахта «Павлоградская» ПАО ДТЭК «Павлоградуголь». Гірнича електромеханіка та автоматика. № 88. 107–111.

3. Заика, В.Т. (2015). Влияние регулируемого привода на грузопотоки и энергоэффективность системы шахтного конвейерного транспорта. Науковий вісник Національного гірничого університету. №3. 82–88.

4. Прокуда, В.Н. (2014). Синтез вероятностных моделей контроля энергоэффективности магистрального конвейерного транспорта угольных шахт. Електротехнічні та комп’ютерні системи. № 16. 40–47.

Сервіси

Розклад

Соціальні мережі

Facebook
YouTube

Інформаційне партнерство

Прес-центр
Закон про вищу освіту
© 2006-2024 Інформація про сайт